کد خبر: ۵۳۰۷۱۹
زمان انتشار: ۰۹:۱۸     ۲۹ مهر ۱۴۰۲
چالش جدید تیک‌تاک برای منجی بشریت؛
صدها هزار نفر در دنیا در شبکه‌های اجتماعی به چالش اجرای سرود «سلام یا مهدی» در حمایت از فلسطین پیوستند.
تیک‌تاک تا فروپاشی صهیونیست‌ها| این چالش با میلیون‌ها بازدید ترند تیک‌تاک شد| دلیل واهمه آمریکا از تیک تاک مشخص شد!به گزارش پایگاه خبری 598، چند روز است در فضای مجازی، هزاران نفر از مردم جهان با همخوانی سرود«سلام یا مهدی(عج)» و گرفتن تصویر و بارگذاری آن در تیک‌تاک، حمایت خود را از مردم فلسطین ابراز می‌کنند.
 
نوای سلام یا مهدی(عج) طی این روزها نه‌تنها از مسلمانان یا ایرانیان، که از هر شخصی با هر دینی شنیده و درکره خاکی طنین‌انداز شده است. ندایی که در حمایت از مظلومان جهان به گوش می‌رسد، در واکنش به حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به مردم غیرنظامی فلسطین و راه انداختن کشتار ضدبشری صورت گرفت و مردم جهان هم همدردی خود را از این طریق با مردم فلسطین اعلام و اعمال جنایتکارانه رژیم صهیونیستی را محکوم می‌کنند.
 
سه‌شنبه‌شب هفته گذشته در حالی که جنایات صهیونیست‌ها در غزه وارد دوازدهمین روز خود شده بود، نمونه وحشیانه و متفاوتی از عملی غیرانسانی به نمایش گذاشته شد و حقوق بشر صهیونیستی با بمباران وحشیانه بیمارستان المعمدانی غزه و به خاک و خون کشیدن مجروحان بستری و مردم پناه برده به آنجا، دوباره به نمایش درآمد؛ جنایتی که کشورهای غربی همچون آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان نیز با تمام توان حمایت تام و تمام خود را از اسرائیل به نمایش گذاشتند. در جریان بمباران بیمارستان المعمدانی توسط جنگنده‌های صهیونیستی بیش از 1000 نفر به شهادت رسیده‌یا مجروح شدند. پس از این اقدام شنیع، خشم مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان در همان شب حادثه به جوش آمد و مردم سراسر جهان اعتراض خود را نسبت به این جنایت ضدانسانی رژیم صهیونیستی اعلام کردند.
 
حجم این اعتراضات به ‌حدی گسترده بود که صدها یهودی در کنگره آمریکا در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی تجمع کرده و اعتراض خود را به ‌نمایش گذاشتند. جدا از اینها، در فضای مجازی نیز طیف گسترده‌ای از مردم در اقصی نقاط جهان، با هر دین و قومیتی، به وحشیگری تمام نشدنی صهیونیست‌ها تاخته و خشونت ضدبشری فاشیست‌های اسرائیلی را مورد انتقاد قرار دادند. در اعتراضات مجازی و اعلام حمایت مردم جهان از مردم مظلوم فلسطین نیز، در چند روز اخیر چالشی در تیک‌تاک و اینستاگرام با موضوع همبستگی با مردم فلسطین راه افتاد که مسلمانان و تعداد زیادی غیرمسلمان در آن شرکت کردند. در این چالش، مردم با نسخه لبنانی سرود سلام فرمانده (سلام یا مهدی) حدود 500 هزار ویدئو ضبط کردند که در نوع خود آماری عجیب و حیرت‌آور است و هر  دقیقه نیز بر تعداد آن افزوده می‌شود. در این چالش خودجوش، کاربران تیک‌تاک از همه‌ نقاط جهان اعم از روسیه، کره‌جنوبی، آمریکا، انگلیس، فرانسه، سوییس، تاجیکستان، قزاقستان، ازبکستان، کشورهای عربی، کشورهای آفریقایی و ده‌ها کشور دیگر، با ماسک پرچم فلسطین، سرود «سلام یا مهدی(عج)» را با احترام نظامی به حجت خدا زمزمه کردند.
 
تیک‌تاک تا فروپاشی صهیونیست‌ها| این چالش با میلیون‌ها بازدید ترند تیک‌تاک شد| دلیل واهمه آمریکا از تیک تاک مشخص شد!
 
موضوع قابل توجه دیگر این است که طبق داده‌های گوگل ترند، سرچ عبارت «یا مهدی» در 6-5 روز اخیر به طور فزاینده‌ای به صورت تصاعدی تغییر کرده و مردم در برخی نقاط جهان آن را در گوگل جست‌وجو کرده و نسبت به محتوای آن کنجکاو شدند. 
 
این مساله و جهانی ‌شدن ندای «سلام یا مهدی(عج)» از کشورهای مسلمان تا غیرمسلمان، نشان از آن دارد که مظلومیت فلسطین و کودکانش، وجدان بشری را بیدار کرده و به سطحی رسیده‌ است که طیف‌های مختلف قومی و مذهبی در جهان با ندای یا مهدی(عج) هم آن را فریاد می‌زنند.
 
آنچه در این روزهای فلسطین، بویژه بر کودکان مظلومش می‌گذرد، یک فاجعه بین‌المللی است که در خفقان نظم بین‌الملل اتفاق ‌می‌افتد اما اتفاقاتی که در جوامع مختلف دیده می‌شود نشان از آن دارد که نظم غربی و ادعای غربی‌ها در حمایت از کودک‌کشان اسرائیلی، مورد بی‌اعتنایی مردم و آزادگان جهان قرار گرفته و به سطحی رسیده که از دولت‌های‌شان مخالفت با سیاست‌های ضدبشری رژیم صهیونیستی و حتی اخراج سفرای این رژیم جعلی را ‌طلب کردند. بروز و ظهور اینچنینی و نمایش اعتراض فراگیر مردم در رسانه‌‌ای که برخلاف رسانه‌های مورد وثوق غرب آزادی بیان را برای پیشبرد سیاست‌های کثیف جهانی ذبح نکرد، نشان از شکست اسرائیل و غرب در پروپاگاندای رسانه‌ای‌شان داشته است؛ شکستی که عملا نتوانست وجدان بیدار و ظلم‌ستیز مردم جهان را فریب دهد و حتی به سر دادن ندای یا مهدی(عج) نیز منتهی شد؛ ندایی که خود محرکی برای ظلم‌ستیزی و ظهور نیز تلقی خواهد شد و با بیدار شدن وجدان جمعی بشری جلوه‌ای جدید هم به خود گرفت. این مساله آنجا بر اهمیت و جدیتش افزوده می‌شود که به سخنان 17 سال پیش رهبر حکیم انقلاب پیرامون ارتباط مساله فلسطین و ظهور حضرت حجت با دیده‌ باز نگریسته شود؛ آنجا که فرمودند: «قضیه فلسطین کلید رمزآلود گشوده شدن درهای فرج به روی امت اسلام است».
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها